top of page
  • תמונת הסופר/תאין עוד מלבדו

וְאָשִׁיבָה שֹׁפְטַיִךְ

בס"ד


כבוגרי "הפקולטה למזימות סדר עולמי חדש",

כולנו מכירים את הפירמידה עם העין הרואה הכל,

המתנוססת על גג בית המשפט ה"עליון".



גם למדנו קצת על ההיסטוריה של המבנה-

ועל הארכיטקטורה המסתורית שלו,

השזורה בסמלים מסוניים לכל אורכו,

ואשר מעידים יותר מכל על מהותו.





מה בעצם מהותו של המבנה הזה?


בית עבודה זרה,

שנתרם על ידי עובדי אלילים,

שגם הקימו את המדינה הזו,

במטרה אחת ויחידה-

להחריב את היהדות ח"ו.


ומה השיטה?


גניבת דעת.


מציגים את כל הפעולות בצורה של "אכפתיות".


"דאגה" לשלומם של היהודים,

שיהיה להם בית לאומי-

מדינה שתגאל אותם כביכול מהגלות הארוכה,

ותביא אותם אל המנוחה והנחלה.


ואיך עושים את זה בתכלס?


משתמשים ביסודות מקוריים מהיהדות,

ומנצלים אותם למניפולציות השקריות שלהם.

באתר האינטרנט הממשלתי של בית המשפט ה"עליון",

ניתן למצוא מאמר המתאר את תהליך הקמתו,

ופותח במשפט הבא:

"עם הקמת מדינת ישראל ביום ה' באייר תש"ח (14.5.1948),

החלה לפעול מערכת המשפט הישראלית,

תוך אימוץ שיטת המשפט המנדטורית,

והתאמתהּ למדינה החדשה ולרשויותיה".


מעל הפתיח שצוטט כאן,

מופיע הפסוק מישעיהו א , כו-

"וְאָשִׁיבָה שֹׁפְטַיִךְ כְּבָרִאשֹׁנָה וְיֹעֲצַיִךְ כְּבַתְּחִלָּה"


בנשימה אחת נרשם באותה פיסקה,

שמערכת ה"משפט" הישראלית,

אימצה את שיטת המשפט המנדטורית (חוקי גויים),

ובד בבד מצטטים את הפסוק הכל כך מפורסם,

שבהשראתו מתפללים עם ישראל,

שלוש פעמים ביום,

ומתחננים לבורא עולם שישיב לנו את שופטי האמת שלנו.


שופטי אמת = סנהדרין


ולא, להבדיל אלף אלפי הבדלות,

עוכרי ישראל שיושבים בבית עבודה זרה,

ושולחים לבתי הכלא אנשים חפים מפשע.


כך הצליחה המדינה להטעות כל כך הרבה יהודים תמימים,

ולהפילם בפח השקר המתחזה ליהדות.


בדיוק כמו החזיר אשר פושט את טלפיו,

כדי להטעות את האנשים שהוא "טהור".


אסור ליהודים להתדיין בערכאות של גויים,

ובכלל זה בתי ה"משפט" בישראל,

שדנים על פי חוקי הגויים,

ואף חמור מזה,

שיושבים שם "שופטים" יהודים שעוברים על חוקי התורה,

במזיד ובפרהסיא.


שומר נפשו ירחק.


גאולת עם ישראל-

מחייבת החזרת מערכת המשפט,

למצב שהצטווינו בו בתורתנו הקדושה.


"שֹׁפְטִים וְשֹׁטְרִים,

תִּתֶּן לְךָ בְּכָל שְׁעָרֶיךָ,

אֲשֶׁר ה' אלוקיך נֹתֵן לְךָ לִשְׁבָטֶיךָ,

וְשָׁפְטוּ אֶת הָעָם מִשְׁפַּט צֶדֶק"

(דברים טז , יח)


משפט צדק יכול להיות רק על פי-

האמת האחת והיחידה,

חוקי התורה הנצחיים.


אבל מה אפשר לעשות?


אנחנו חיים במדינה הזו,

שיש בה חוקים,

שמחייבים אותנו אליהם.


ויש מי שיגיד - דינא דמלכותא דינא.


לא ניכנס כאן לדיון הלכתי-

אבל רק נדגיש,

שכל אחד מאיתנו,

יודע בוודאות רבה,

מתוך איזה מקום הוא פועל.


"יוֹדֵעַ צַדִּיק נֶפֶשׁ בְּהֶמְתּוֹ"

(משלי יב , י)


אנחנו יודעים בדיוק,

אם הבחירות שלנו הן מתוך אינטרסים אישיים,

או מתוך כוונה לעשות את רצון השם.


אנחנו הדור האחרון.


הגענו לבירור הסופי.


בת קול יוצאת בכל יום וקוראת-

"מִי ל-ה' אֵלָי".

(שמות לב , כו)


אליהו הנביא צועק אלינו בכל רגע ורגע-

"עַד מָתַי אַתֶּם פֹּסְחִים עַל שְׁתֵּי הַסְּעִפִּים

אִם ה' האלוקים לְכוּ אַחֲרָיו

וְאִם הַבַּעַל לְכוּ אַחֲרָיו"

(מלכים א , יח , כא)


הגיע הזמן לבחור.


ומי שבוחר באמת - צריך לדבוק בה.


להתנתק מהמדינה הזו כמה שאפשר.


לא מדובשה ולא מעוקצה.


נותנת מענקים?

מוותרים עליהם.

מקסימום תורמים אותה לצדקה.


מאפשרת לתבוע בתביעות קטנות?

לא רוצים לתבוע את אחינו.

מוותרים להם לגמרי,

כי אנחנו מאוחדים איתם.


נותנת הטבות ופטורים?

משתמשים בהם רק אם אין לנו ברירה,

ורק למען עבודת השם.


אנחנו נאמנים רק לקב"ה ולתורתו הקדושה.


אין לנו ציפיות ודרישות מהמדינה,

שקמה עלינו לכלותינו (ח"ו).


אנחנו הדור שהופך את החושך לאור,

ואת המר למתוק.


לא צריכים לצאת בחיפזון ממצרים.


נשארים בה - אבל בקדושה.


יודעים להתנתק מהטומאה.


הקב"ה נותן לנו את כל הכלים כדי להצליח בזה.


נותן לנו את הכוח.


איך?


כי הוא נמצא איתנו,

בליבו של כל אחד מאיתנו.


הוא בחר בנו - ואנחנו בוחרים בו.


לכן גם אנחנו הדור שיזכה לקבל פני משיח,

כי אנחנו עושים מסירות נפש,

כנגד כל הסיכויים,

ממש כמו שיעשה המשיח,

וביחד איתו כולנו נצליח.


"חָשַׂף ה' אֶת זְרוֹעַ קָדְשׁוֹ לְעֵינֵי כָּל הַגּוֹיִם

וְרָאוּ כָּל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אלוקינו

סוּרוּ סוּרוּ צְאוּ מִשּׁם

טָמֵא אַל תִּגָּעוּ

צְאוּ מִתּוֹכָהּ

הִבָּרוּ נֹשְׂאֵי כְּלֵי ה'

כִּי לֹא בְחִפָּזוֹן תֵּצֵאוּ וּבִמְנוּסָה לֹא תֵלֵכוּן

כִּי הֹלֵךְ לִפְנֵיכֶם ה' וּמְאַסִּפְכֶם אלוקי יִשְׂרָאֵל

הִנֵּה יַשְׂכִּיל עַבְדִּי יָרוּם וְנִשּׂא וְגָבַהּ מְאֹד"

(ישעיהו נב , י-יג)

bottom of page