top of page
  • תמונת הסופר/תרב הנסתר

למעלה מ-1,500 מדענים ואנשי מקצוע הצהירו וחתמו: לא קיים בעולם משבר אקלים

הקטע הבא צוטט מתוך כתבה של העורך כריס מוריסון שפורסמה באתר dailysceptic.org בתאריך 18.8.2022 למניינם, הקטע תורגם לעברית ולמאמר התווספו תיעודים מצולמים חיצוניים הקשורים לנושא.


הפיקציה הפוליטית, לפיה בני האדם בעולם הם אלו שגורמים לרוב, או לכל "שינויי האקלים", והטענה שהמדע מאחורי הרעיון הזה "מיושב" ספגו מכה חזקה בעקבות פרסום "הצהרת האקלים העולמית - WCD" שנחתמה על ידי למעלה מ-1,500 מדענים ואנשי מקצוע ברחבי העולם.


"משבר האקלים" האם הוא באמת קיים?

מדענים מכל רחבי העולם אומרים בפירוש "אין מצב חירום אקלימי", אחד המדענים המובילים ברשימת החותמים הוא חתן פרס נובל לפיזיקה הנורבגית פרופסור איבר ג'יאבר (Professor Ivar Giaever), מדען נוסף ממחברי ההצהרה הוא פרופסור ריצ'רד לינדזן, שכינה את נרטיב האקלים הנוכחי כ-"אבסורדי" והודה כי טריליוני דולרים ובנוסף לכך התעמולה התקשורתית הבלתי פוסקת בנושא האקלים הם אלו שמניעים את האג'נדה וגורמים לקידום החששות והטענות בנושא "משבר האקלים".


פרוייקט וריטאס: כך נראית תעמולה תקשורתית בנוגע למשבר האקלים? תשפטו בעצמכם.



הצהרת המדענים ואנשי המקצוע היא אירוע חשוב וגדול מאוד, אם כי התקשורת המרכזית בעולם תתעלם ממנה ככל הנראה, אך זו לא הפעם הראשונה שמדענים מכובדים עתרו ודרשו יותר ריאליזם בנושא מדעי האקלים. באיטליה למשל, פרופסור אנטונינו זיצ'יצ'י קידם לאחרונה עם 48 פרופסורים למדעים מקומיים נוספים הצהרה כי האחריות האנושית לשינויי אקלים היא "מוגזמת שלא בצדק, והתחזיות הקטסטרופליות שמציגים לציבור הן אינן מציאותיות".

פרופסור אנטונינו זיצ'יצי חתם גם הוא על "הצהרת האקלים העולמית" (WCD).


ההצהרה מציינת כי האקלים של כדור הארץ משתנה כל עוד כדור הארץ קיים, עם תקופות קרות וחמות טבעיות.

ל"מודלים אקלימיים" יש חסרונות רבים, נכתב, "והם אינם סבירים במידה רבה ככלי מדיניות גלובאליים", הם מפקיעים את ההשפעה של גזי החממה, כגון פחמן דו חמצני, ומתעלמים מכל ההשפעות החיוביות. "CO2 (פחמן דו חמצני) אינו מזהם", נכתב. "הוא חיוני לכל בעלי החיים על פני כדור הארץ. פוטוסינתזה היא ברכה. ככל שיש יותר CO2 כך יש תועלת רבה יותר לטבע, CO2 נוסף באוויר קידם צמיחה בביומסה הצמחית העולמית. זה טוב גם לחקלאות, זה מה שמגדיל את תפוקת הגידולים ברחבי העולם.”


בנוסף, המדענים מצהירים כי אין ראיות סטטיסטיות לכך שהתחממות כדור הארץ מעצימה סופות הוריקן, שטפונות, בצורת ואסונות טבע דומים, או הופכת אותם לתכופים יותר.

"אין מצב חירום אקלימי", ממשיכים המדענים, "אנו מתנגדים נחרצות למדיניות המזיקה והלא מציאותית של אפס CO2 נטו המוצעת לשנת 2050", נכתב, ומוסיפים כי מטרת המדיניות העולמית צריכה להיות "שגשוג לכולם" על ידי אספקת אנרגיה אמינה ובמחיר סביר בכל עת.


הצהרת ה-WCD היא הסימן לכך שהפנטזיה סביב "מדע שינויי האקלים" מתפרקת במהירות.

בשנה שעברה, סטיבן קונין, תת-מזכיר המדע בממשל אובמה, פרסם ספר בשם Unsettled בו ציין כי, "המדע אינו מספיק כדי ליצור תחזיות שימושיות לגבי האופן שבו האקלים ישתנה בעשורים הקרובים". הוא גם ציין כי פרסום ותעמולה נוקשים של הרעיון ששינוי האקלים הוא אכן מיושב - משפיל ומצמרר את המפעל המדעי, "מעכב את התקדמותו בעניינים חשובים אלה". בשנת 2020, הפעיל הירוק הוותיק מייקל שלנברגר כתב ספר בשם אפוקליפסה לעולם לא, בו ציין כי הוא מאמין שהשיחה על שינויי האקלים והסביבה יצאה מכלל שליטה בשנים האחרונות. הרבה ממה שמספרים לאנשים על הסביבה, כולל האקלים, שגוי, הוא כתב.



כמה תיעודים הקשורים לנושא האקלים:

תיעוד מראיון ברשת CNN, המדען הבכיר ג'ון קולמן מוחה בשידור חי על התעמולה השקרית לדבריו, שמקדמת התקשורת בנושא.


מייסד CNN, טד טרנר: יש יותר מידי אנשים שמשתמשים ביותר מידי משאבים, עלינו לייצב את האוכלוסיה וכך נמנע את משבר האקלים.


משבר האקלים וההתחממות הגלובאלית: עימות חריף בין הסנאטור טד קרוז לנשיא מועדון הסיירה אהרן מאייר, האם משקרים לנו?


היזם והמליארדר דן פנה: "ההתחממות הגלובאלית" (משבר האקלים) זו ההונאה הגדולה ביותר שהתרחשה במאה השנים האחרונות.


המנהל הטכני של CNN במצלמה נסתרת: משבר האקלים הולך להיות ה"קוביד-19" הבא, זה יהיה סיפור נוסף של מגיפה שנכה בו עד מוות.


ביל גייטס בכנס לפני יותר מעשור: יש לצמצם את אוכלוסיית העולם ע"י חיסונים ותכנון הפריון, וכך לשמור על העולם מהתחממות.


מועמד לנשיאות ארה"ב בשנת 2024: אג'נדת שינויי האקלים היא תרמית, אסור לנו לכרוע ברך בפני דת האקלים החדשה הזו.


 

טענה שמרבים להשמיע בנושאים אלו: "האם יתכן שכל כך הרבה אנשים ישמרו סוד כל כך גדול למשך זמן כה רב ואף ישתפו פעולה בנושא מבלי לחשוף את האמת? לא יתכן שדבר כזה קרה"


עובדה מעניינת:

בשנות הארבעים עבדו בארה"ב כ-130,000 איש על פרוייקט מנהטן, במסגרתו פותחה פצצת האטום הראשונה בעולם, מספר שותפי הסוד בפרוייקט היה גדול מאוד אך החשאיות ושמירת הסוד נשמרה על ידי כולם, הפיתוח התגלה רק כשהופיעה פטריית אש בעיר הירושימה, שותפי הסוד ידעו רק שהם עובדים למען טובת הכלל, והצלת העולם מעריצות.



האם 'משבר האקלים' קיים לדעתך?

  • לא, מדובר בתעמולה שקרית ממומנת.

  • כן, צריך להערך לכך וכמה שיותר מהר.


 

להורדת "הצהרת האקלים העולמית - WCD" שנחתמה על ידי למעלה מ-1,500 מדענים ואנשי מקצוע ברחבי העולם:

WCD-version-081423
.pdf
Download PDF • 2.58MB

להורדת הצהרתו של הפרופסור האיטלקי אנטונינו זיצ'יצ'י בנושא משבר האקלים:

Petizione-Italiana-English
.pdf
Download PDF • 201KB


מעוניינים להגיב בנושא?

לחצו כאן והצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו.


bottom of page